Q&A

We snappen dat het openstellen van het park onder strikte voorwaarden veel vragen oproept. Daarom hebben we hier jullie vragen gebundeld. Ook op de website van de KNLTB staan antwoorden op veelgestelde vragen https://corona.knltb.nl/knltb-corona-toolbox/verenigingen/veelgestelde-vragen/ 

 

Vrijspelen

Ik heb een baan gereserveerd maar kan onverwachts niet, wat nu?

Via het online afhangsysteemt in de ClubApp en via de website kan je je reservering annuleren. We vragen je dringend om dit te doen, zodat anderen op deze baan vrij kunnen spelen en de baan niet onnodig leeg ligt.

 

Stel je speelt 45min en niemand komt je afhangen. Mag je dan doorspelen of naar een andere vrije baan?

Ja, dit mag. Iedereen mag 1x per dag afhangen om te voorkomen dat mensen op het park blijven wachten en om alle leden een kans te geven om vrij te spelen. Komt er echter niemand, dan ben je uiteraard vrij om langer door te spelen.

 

Als ik al gespeeld heb, maar er liggen nog banen leeg later op de dag mag ik dan nog een keer reserveren?

Nee, dit mag niet. Om iedereen een kans te geven mag je 1x per dag afhangen. Wellicht kunnen we dit op termijn uitbreiden als blijkt dat er regelmatig banen vrij liggen.

 

Nu er weer gedubbeld mag worden en het terras open is, gaat dan ook de Toss weer van start?

Nee, de Toss kan helaas nog niet van start gaan. We moeten eerst kijken of alle maatregelen die we hebben getroffen voor het openstellen van het terras ook in de praktijk werken. Daarna kunnen we kijken of de Toss weer opgestart kan worden. De laddercompetitie is wel weer van start gegaan, dus hier kan iedereen zich wel voor aanmelden!

 

Digitaal afhangen

Hoe kan ik een baan reserveren?

Dit kan op twee manier, zie ook het bericht op de website:

1. Via ClubApp, hiervoor moet ingelogd zijn en vervolgens via 'Spelen' kan je een baan reserveren.

2. Via de website, ook hiervoor moet je ingelogd zijn. 'Mijn club' rechtsboven in en vervolgens naar 'Baan afhangen'. 

 

Afhangen lukt niet, hoe komt dit?

Dat kan verschillende oorzaken hebben: je hebt een oude versie van de ClubApp, je hebt die dag al een keer gereserveerd, je reserveert met een jeugdlid op een tijdstip waarop het park niet open is voor jeugdspelers, er is geen baan beschikbaar, het park is dicht. Helaas kunnen we niet instellen dat je bij de foutmelding de reden krijgt. Is bovenstaande niet van toepassing, maar lukt reserveren niet? Kijk dan eerst even naar deze tips van de KNLTB: https://knltbclub.help/nl/articles/34579-lukt-het-inloggen-niet-loop-deze-4-stappen-na Lukt het daarna ook niet? Mail dan naar [email protected]

 

Waarom kan ik maximaal 1 dag van te voren afhangen?

Dit is enerzijds zo ingesteld om te voorkomen dat mensen tegelijk voor meerdere dagen in de week afhangen en zo kansen (op populaire tijden) voor andere wegnemen. Anderzijds, hopen we hiermee te voorkomen dat mensen reserveringen vergeten te annuleren als ze toch niet komen tennissen.

Vragen?

logo

E-mail

[email protected]

Telefoon

+31 35 588 0484

LTC Soestdijk

Schrikslaan 1-3
3762 TA Soest