Afspraken op het park

We zijn net als jullie blij nog te kunnen tennissen! Uiteraard zijn er een aantal regels waar we ons aan moeten houden, zodat iedereen met plezier de baan weer op kan. Als we ons hier niet aan houden, kan de gemeente beslissen dat het park weer dicht moet. Dus lees deze informatie zorgvuldig!

Het uitgangspunt dat we als bestuur hanteren is dat de veiligheid voor iedereen voorop staat en dat we daarbij zoveel mogelijk leden kunnen laten tennissen. Hieronder zetten we de belangrijkste regels voor je op een rij.

De belangrijkste tennisregels op ons park:

- Vrijspelen mag met maximaal 4 spelers per baan die thuis via de website of ClubApp hebben afgehangen. Afhangen kan maximaal 1 dag van tevoren.

- Je kunt maximaal 2 keer per dag voor dubbel 45 minuten en singel 30 minuten afhangen, met daar tussen minimaal 3 uur er tussen.

- Heb je een reservering gemaakt, maar kan je onverwachts niet? Annuleer dan je reservering zodat iemand anders op deze baan kan spelen.

- Openingstijden zijn door de avondklok (zowel jeugd als senioren):

Door de weeks: 9.00-21.30u

Weekend: 09.00-18.00u

- Er kunnen niet-leden geïntroduceerd worden. Na het vrijspelen betaal je hiervoor (senioren €10,-, junioren €5,-). Een niet-lid mag maximaal 3 keer in een seizoen geïntroduceerd worden.

- Toeschouwers zijn niet toegestaan.

De belangrijkste algemene regels zijn:

- Iedereen ouder dan 18 jaar houdt 1,5 meter afstand van elkaar.

- Heb je symptomen, koorts of zijn er gezinsleden ziek, blijf dan thuis.

- Het clubhuis en dus de kleedkamers zijn gesloten. Ga nog zoveel mogelijk thuis naar het toilet.

- Hou de algemene hygiëne richtlijnen van het RIVM aan.

- Gebruik je gezond verstand en denk aan anderen.