Jeugd clubkampioenschappen

Buitenbanen
8-7-2020 13:00 - 12-7-2020 12:00

Check de website voor de verschillende data.

Jippie! Vanaf 1 juli zijn wedstrijden, toernooien en evenementen weer toegestaan op de club.

In plaats van de geplande Clubkampioenschappen organiseert de jeugdcommissie clubwedstrijden.

Wat gaan we doen?

Rood/Oranje event op woensdag 8 juli

Voor Rood zijn er van 13.15 - 14.15 onderlinge wedstrijdjes.

Oranje mag van 14.45 – 16.15 u de baan op voor onderlinge wedstrijdjes (zowel singles als dubbels).

Groen en Geel kunnen zich opgeven voor zowel single als dubbel.

De wedstrijden worden in het weekend van 11 en 12 juli gespeeld. Bij veel inschrijvingen starten we al op vrijdagmiddag.

We spelen in poultjes ingedeeld naar leeftijd en niveau.

Daarnaast organiseren we op zondag 12 juli van 10.00 – 12.00 u. een kind/ouder toernooi.

Dus schrijf je in met je vader, moeder, opa, oma, buurman of buurvrouw (als ze maar >18jr zijn).

En nog meer goed nieuws: papa’s, mama’s, opa’s en oma’s mogen ook weer langs de baan komen kijken met uiteraard in acht neming van de 1,5 meter afstand.

Geef je snel op via www.toernooi.nl of mail naar [email protected].

Inschrijven voor Rood/Oranje kan t/m zondag 5 juli.

Inschrijven voor Groen/Geel en Kind/Oudertoernooi kan t/m woensdag 8 juli.