Toss op maandagavond vanaf 28 maart 19:30 uur

Buitenbanen
10-10-2022 19:30 - 10-10-2022 22:45

Het mag weer, vanaf aanstaande maandag 28 maart van 19:30 uur tot 22:45 uur. Er zullen 2 banen (baan 5 en 6) beschikbaar blijven voor vrijspelen en 2 banen (baan 7 en 8) voor de trainingen. Als deze 4 banen niet gererserveerd zijn mogen ze voor de Toss gebruikt worden.

Wanneer er een evenement is zoals jeugdtoernooi of clubkampioenschappen zal er geen toss zijn.

Kom gezellig naar de club voor de toss, je hoeft je niet in te schrijven. Je wordt ingedeeld en speelt rondes van een half uur, start elk heel en elk half uur. Leer nieuwe mensen kennen en speel leuke potjes tennis. Je kan ook een ronde overslaan en even lekker een drankje drinken op het terras.

De Whatsapp groep voor Tennis maatje vinden is ook weer actief, deze staat in de ClubApp onder Nieuws, inschrijven via de link daar vermeld of een email naar de [email protected]

De clubladder begint ook weer vanaf 4 april, check de app van sportconnexions of schrijf je in via de website van sportconnexions hier vind je ook alle info over de werking van de ladder.

Er is weer genoeg te doen op de tennisbaan.....