Gezocht: Bestuur en Commissieleden

08 maart 2023

Algemeen bestuurslid gezocht

Wat zijn de taken van een Algemeen Bestuurslid?

• Neemt deel aan bestuursvergaderingen (1x per maand)

• Is aanspreekpunt voor een aantal commissies

• Doet han en span diensten binnen het bestuur

• Impact: bestuursvergadering 1x per maand + overige werkzaamheden ca. 2 uur per week. Bestuurslid Secretaris Als centrale speler binnen het bestuur kun je een enorme bijdrage leveren aan de informatievoorziening intern en extern.

Secretaris gezocht

Als centrale speler binnen het bestuur kun je een enorme bijdrage leveren aan de informatievoorziening intern en extern. Wat zijn de taken van een Bestuurslid Secretaris?

• Neemt deel aan bestuursvergaderingen (1x per maand), notuleert en verzorgt de actiepuntenlijst

• Verzamelt centraal de notulen van commissies

• Stelt in overleg met de voorzitter de agenda vast en verstuurt de uitnodigingen voor vergaderingen en ALV en doet de verslaglegging

• Ontvangt en verspreid correspondentie • Verzorgt correspondentie vanuit het bestuur Impact : bestuursvergadering 1x per maand + overige werkzaamheden ca. 2 uur per week

Commissieleden gezocht (najaarscomp en sponsor)

Wij zijn op zoek naar jou! Wij zijn op zoek naar vrijwilligers die zich in willen zetten voor de club, meer specifiek voor de sponsorcommissie en de najaar competitie commissie.

Heb je een aardig netwerk binnen Soest, of wil je met vol enthousiasme dit netwerk gaan creëren, dan is de sponsorcommissie misschien wel iets voor jou!

Heb je organiserend talent en lijkt het je leuk om actief bij de competitie betrokken te worden? We zoeken iemand die het leuk lijkt om de najaar competitie te organiseren. We hebben op dit moment nog twee super vrijwilligers die het de afgelopen jaren hebben gedaan en zij kunnen jullie helpen met een laagdrempelige overdracht.

Heb je het idee dat dit mogelijk wel iets voor je is, neem dan vooral even contact op via [email protected], dan drinken we een kop koffie/thee of een glas wijn/bier en bespreken we of het daadwerkelijk iets voor je is.