Lolhebbers gezocht!

05 april 2024

Onze vereniging is weer volop in beweging. De competitie begint, de toernooikalender is rond en de toss is weer in trek. Ook onze commissies zijn weer druk aan het vergaderen, maar missen nog wat extra lolhebbers! Schuif jij aan?

Lolhebbers voor de activiteitencommissie

• 1x in de 6 weken vergaderen, inclusief vlammetjes & bitterballen
  • Kies 1 of 2 activiteiten waar je wat extra tijd in kunt steken
  • Je staat er niet alleen voor, iedereen van de commissie helpt!
  • Van Toss tot maatjesavond en van Openingingstoernooi tot familietoernooi

Ben jij een geboren organisator die onvergetelijke tenniservaringen creëert? Wordt onderdeel van onze Activiteitencommissie! Plan en organiseer spannende toernooien, gezellige clubavonden en andere sociale evenementen. Werk samen met een hecht team en zorg ervoor dat onze leden altijd een geweldige tijd hebben op en naast de baan. Ontwikkel je organisatorische vaardigheden en draag bij aan de groei van onze levendige tennisgemeenschap.

Bijdrage aan een enkel event:
Lijkt je een onderdeel van de commissie een te grote verantwoordelijkheid, maar vind je het wel leuk om je te richten op een enkel event? Ook super, geef dit vooral aan!

Lolhebbers voor de sponsorcommissie:

• 1x in de 6 weken vergaderen
  • Voor echte netwerk-tijgers en creativelingen
  • Sponsoravond organiseren hoort bij jullie verantwoordelijkheid, hoe leuk!

Wil jij helpen om onze club financieel gezond te houden, onze toernooien van nét iets meer bitterballen en aankleding te voorzien - en tegelijkertijd waardevolle relaties opbouwen? Sluit je aan bij onze Sponsorcommissie! Met jouw netwerk, creativiteit en overtuigingskracht zorg je ervoor dat onze sponsoren zich gewaardeerd voelen en genieten van de voordelen van samenwerking met onze bloeiende tennisvereniging. Draag bij aan de financiële basis van onze club en help bij de realisatie van onze (nieuwe) evenementen!

Lolhebbers voor de marketingcommissie:

• Vergaderen wanneer dat nodig is
  • Leuk voor ContentCreators en Social Media fans
  • Zet LTC Soestdijk op de kaart als de leukste club van Soest

Zet jouw marketing talent in voor de bloei van onze club! Sluit je aan bij onze Marketingcommissie en help onze club op de kaart te zetten, intern én extern. Met jouw passie voor tennis en marketing zorg je ervoor dat onze vereniging dé bestemming wordt voor tennisliefhebbers in de regio.

Ben je geïnteresseerd geworden in bovenstaande commissies? Neem dan contact op met Jeroen van Odijk door een whatsapp bericht te sturen of te bellen met 0620095491.

Lolhebbers voor de jeugdcommissie:
Onze Jeugdcommissie speelt een essentiële rol bij het betrekken en inspireren van de jonge generatie tennissers bij onze tennisclub. Door het organiseren van jeugdevenementen, trainingen en competitiedagen creëren we een omgeving waarin jeugdleden hun passie voor tennis kunnen ontwikkelen en versterken. Sluit je aan bij de Jeugdcommissie en draag bij aan het vormgeven aan onze toekomst!

Ben je geïnteresseerd geworden in de Jeugdcommissie? Neem dan contact op met Jaap Soet via [email protected]