LTC Soestdijk viert groots 100-jarig jubileum met spectaculaire festiviteiten

13 juli 2023

Het was een weekend vol feestelijkheden bij tennisvereniging LTC Soestdijk ter ere van hun 100-jarig bestaan. Op vrijdag 23 juni stond de club in het teken van de jonge generatie, met meer dan 100 enthousiaste kinderen die zich vermaakten op een uitgestrekt terrein vol springkussens en een indrukwekkende stormbaan. Het hoogtepunt van de dag was de feestelijke overhandiging van een splinternieuwe automatische ballenschieter, die zowel de ervaren spelers als de beginners zal helpen hun tennistechniek te verbeteren.

Op zaterdag 24 juni werd het jubileumfeest voortgezet met een groots evenement dat meer dan 200 personen verwelkomde. De festiviteiten werden feestelijk geopend door wethouder Osman Suna, die zijn bewondering uitsprak voor de rijke geschiedenis van LTC Soestdijk. Een speciale tentoonstelling presenteerde de club als de oudste tennisvereniging van Soest, waarbij de bezoekers werden meegenomen op een nostalgische reis door de tijd. Vervolgens werden de leden getrakteerd op een heuse tennisclinic door onze “eigen” Abel Forger die inmiddels in de wereldwijde top 40 staat t/m 18 jaar (ITF Ranking).

Terwijl de avond viel, veranderde de sfeer in een bruisend feest met een uitgebreide barbecue, smakelijke cocktails en de aanstekelijke beats van DJ Timotek en de Archie Bunker Band. Jong en oud dansten samen op de maat van de muziek en genoten van de levendige ambiance die de tennisvereniging vulde.

Het 100-jarig jubileum van LTC Soestdijk was werkelijk een spectaculair evenement, waarin de club haar sterke gemeenschapsgeest en rijke historie vierde. Het bestuur en alle leden kijken met trots terug op dit bijzondere weekend, waarin ze niet alleen hun succesvolle verleden vierden, maar ook enthousiast uitkeken naar een stralende toekomst voor de vereniging. Met hun nieuwe aanwinsten en het voortdurende enthousiasme van de leden, belooft LTC Soestdijk een bruisende plek te blijven waar sport, plezier en samenhorigheid samenkomen.

Zie ook de foto's op de website onder het kopje "Foto's" bovenin de menustructuur. Hiervoor moet je wel inloggen.