Verslag Clubkampioenschappen 2023

19 september 2023

Wat was het een fantastische week “GOUDEN WEEK”! Het weer zat mee (op 2 kleine buitjes na) en wat een super mooi aantal deelnemers, 107 aanmeldingen voor het toernooi en ook nog eens 30 aanmeldingen voor het 65+ toernooi. Zie de foto's (alleen als je bent ingelogd zie je de optie Foto's rechtsboven in de menubalk naast Reglementen en Activiteiten)

De sfeer zat er goed in en sommigen hadden zich ook mooi uitgedost met gouden kleding of accessoires. Gedurende het toernooi waren er met grote regelmaat mooie en sportieve wedstrijden te bewonderen met als hoogtepunten de spannende finales op zaterdag en zondag.

Op vrijdag vond het 65+ toernooi plaats met zeer enthousiaste, en velen in goud uitgedoste deelnemers. Onze complimenten hiervoor. Het enthousiasme was dermate groot dat we serieus overwegen om dit vaker te organiseren, bijvoorbeeld een toss ochtend of middag voor 65+ ers. Jan Dirk Pastoor heeft aangegeven dit wel te willen onderzoeken of dit mogelijk is. Top!

Verder willen wij natuurlijk Theun en Imara bedanken voor hun tomeloze inzet. Er waren dit jaar weer heerlijke maaltijden te verkrijgen en op zaterdag was er daar de beroemde en smakelijke wijnbar. En natuurlijk ook grote dank aan onze sponsors,

• Restaurant de Soester Duinen voor de eerste prijs

• Just Jeff en Zuyver voor de tweede prijs

• en natuurlijk Cristel voor de zonnebloemen.

Tot slot, we hebben inmiddels opvolgers voor de volgende editie van dit gezellige toernooi. En daar zijn we zeer blij mee!

Iedereen die mee heeft gedaan of heeft gesupporterd BEDANKT!!!!!  En natuurlijk tot volgend jaar!!!!

Klik hier voor de link naar de Foto's