Lidmaatschap

Lees deze pagina geheel goed door zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan.

Contributie 2024

Eenmalig Inschrijfgeld

Het gaat om de leeftijd die je in
 het kalenderjaar bereikt.

198,00

Vanaf 18 jaar, dus als je dit kalenderjaar
 18 jaar of ouder wordt.

Studenten

120,00

25,00

Van 18 tot 25 jaar; alleen MBO, HBO, WO.

120,00

Van 10 t/m 17 jaar, dus als je dit kalenderjaar
 10 jaar of ouder wordt, maar nog geen 18 jaar.
 Het eerste jaar lidmaatschap krijg je
 50% korting.

Tenniskids

Van 4 t/m 9 jaar, dus als je het hele kalenderjaar
 jonger bent dan 10 jaar.

Slapend lid

38,50

Conform het ALV besluit dd. 21 maart 2022 wordt de contributie jaarlijks geïndexeerd o.b.v. de CBS Consumentenprijsindex (CPI).

Wat krijg je hiervoor:

* Deelname aan alle eendags-evenementen en de clubkampioenschappen
* Competitie spelen voor- en najaar
------ Voor bovenstaande activiteiten kan een kleine extra bijdrage gevraagd worden ------

* Dagelijks gebruik van de buitentennisbanen van 9 - 23 u; Junioren en Tenniskids tot 19.30u.
   (behoudens evenementen en competitie, beschikbaarheid graag iom de wedstrijdleiding)
* KNLTB Lidmaatschap

Attentie: Voor tennislessen bij onze trainers moet je apart inschrijven.

NB: Contributie moet voor 1 maart betaald zijn.

Klik deze link voor het inschrijfformulier bij LTC Soestdijk.
Dat kan alleen als je zorgt dat wij beschikken over een actuele pasfoto.
Inleveren: Bij voorkeur electronisch aanleveren. ([email protected])

Wat je vooraf moeten weten over "Vrij spelen"!

Baanbeschikbaarheid voor vrij spelen.
Er is een baanschema dat precies vertelt wie wanneer mag spelen.
In de competitieperiode en tijdens onze open toernooien worden na start van de wedstrijden geen banen vrijgehouden voor vrij spelen.
Wel kan je altijd overleggen met de competitie- of toernooileiding of er een baan beschikbaar is en voor hoe lang.
De wedstrijdleiding heeft het recht om vrijliggende banen gereserveerd te houden voor de wedstrijden.

In de competitieperiode is het met name op de doordeweekse avonden zo druk dat wachttijden kunnen oplopen tot wel een uur.
Kom vroeg in de avond (ruim voor 19u) als je niet (te) lang wil wachten.
Op deze website kan je de actuele baanbezetting zien om te weten hoe druk het is.

Afhangsysteem
Om te kunnen spelen moet je een baan reserveren op ons electronisch afhangsysteem.
Het is niet toegestaan om zonder reservering op de baan te staan.
Je mag alleen een baan reserveren die echt vrij ligt of dus niet gereserveerd is of was door die spelers op de baan.
Reserveringstijd = 45 minuten voor dubbelspel en 30 minuten voor enkelspel.
Voor opnieuw reserveren ("doorhangen") is een wachttijd ingesteld om andere leden ook de kans te geven een baan te reserveren.

Introducees
Je kan niet-leden introduceren. Hiervoor moet je wel betalen bij het barpersoneel.
Een niet-lid mag maximaal 3 keer in een seizoen geintroduceerd worden.
Tijdens de competitieperiode kunnen introducees geweigerd worden afhankelijk van de drukte (vraag aan het barpersoneel).

Competitie spelen
De competitie is behoorlijk populair bij LTC Soestdijk.
Dat je lid bent is weliswaar geen garantie dat je ook kan meedoen met de competitie, maar wij doen ons best om iedereen die zich aanmeldt te plaatsen.

Opzeggen
Opzeggen van het lidmaatschap dient via mail [email protected] te geschieden vóór 1 januari voor het nieuwe seizoen. Neem contact op met de ledenadministratie als je van je afmelding geen bevestiging ontvangt, dit voorkomt verwarring over je opzegging.

Bij opzeggingen ná 1 januari maar vóór 1 maart zullen wij € 25,- in rekening brengen, omdat de club reeds kosten heeft gemaakt bij de KNLTB.

Bij opzegging ná 1 maart zal de volledige contributie in rekening worden gebracht.