Archief over de afgelopen 100 jaar LTC Soestdijk

10 mei 2023

Bij hotel Trier is de tennisclub begon op een “cementen” baan achter het hotel.

Op 4 Mei 1923 vond de oprichtingsvergadering plaats in Lunchroom Vredehof en werd als naam gekozen voor “De Soester Tennisclub”

Op deze website staan verslagen, boeken van andere lustrum vieringen zoals het 75-jarig en 80-jarig bestaan, de clubbladen "De Speelbal" (zoals het eerste clubblad was genoemd) en "Nieuwsnet" wat het daarna is geworden.

www.100jaar-ltcsoestdijk.nl (De site wordt tijdelijk nog doorgelinkt naar wizz.nl/100jaar-ltcsoestdijk.nl)

De website is gemaakt door Lex Sjoerds, die van 2000 t/m 2009 voorzitter van de club is geweest, maar ook de foto's en de rest van het archief zijn door hem ingescand.

Door het inscannen van de foto's op hoge kwaliteit is de site erg groot en kan het soms een beetje traag zijn, er wordt nog gewerkt aan de snelheid.

Voor vragen of opmerkingen, deze kunnen naar [email protected] worden gestuurd.