Organisatietalenten gezocht voor de voorjaarscompetitie

23 oktober 2021

De dames Reni van Doorn en Marja Brouwer hebben afgelopen vijf jaar met veel enthousiasme de voorjaarscompetitie georganiseerd bij LTC Soestdijk.
Zij vinden het tijd om het stokje over te dragen. De organisatie van de voorjaarscompetitie van 2022 zal hun laatste zijn.
Zij geven dit nu al aan, zodat de club op zoek kan gaan naar nieuwe vrijwilligers, die komende voorjaarscompetie met hen mee kunnen kijken hoe e.e.a. werkt.

De club en het bestuur is de dames bijzonder dankbaar dat ze de afgelopen jaren en het lopende seizoen de voorjaarscompetitie wilden organiseren.
Voor nieuwe vrijwilligers is het mooi dat je nog kan meelopen en de organisatie fluitend kan overnemen :-)

De taken:

November:
Bepalen welke soorten competitie gespeeld wordt (meestal gelijk vorig jaar) eventueel in overleg met algemeen bestuurslid .
Inschrijving openen voor clubteams

Begin december:
Inschrijven KNLTB (jeugd) Selectieteams obv opgave Trainers en clubteams

Begin/in de loop van maart:
competitieschema communiceren naar de ingeschreven teams
Baanschema’s maken voor de competitiedagen.
DagVCL’s toewijzen die de baanverdeling bewaken (Vrijdag,zaterdag,zondag)
Ballen gereedzetten voor de teams
Teams voorzien van informatie over de competitie (do’s en don’t’s)

April:

Opgave competitie teams aan de penningmeester voor competitiebijdrage

Kom, maak de voorjaarscompetitie mogelijk vanaf 2023 en geef je op bij [email protected].
Meer  info: [email protected]

Nieuwscategorieën