Verslag Clubkampioenschappen Senioren 2021

14 juli 2021

Eindelijk hebben we weer een spetterend toernooi kunnen organiseren na 1,5 jaar Corona stilte. Meer dan 100 enthousiaste leden schreven zich in voor dit toernooi.

Na een natte start op maandag zijn de wedstrijden later in de week in prachtig zomerweer gespeeld. (behalve de finale dag).

Acht dagen lang was de club in 80er jaren gehuld: neon kleding, pruiken, tuinbroeken en een houten racket maakten het compleet. Scharen werden in broeken gezet om de juiste vorm te krijgen. De foto’s spreken voor zich.

Met een nootje en bitterballen werden de wedstrijden na afloop fanatiek geanalyseerd. Op 1 blessure na is iedereen ongeschonden uit de strijd gekomen. Veel spannende wedstrijden en enthousiaste deelnemers en daardoor hadden we alleen maar winnaars. 😊

We willen iedereen bedanken voor het leuke toernooi en rekenen op een dubbel aantal inschrijvingen volgend jaar.

Ook de sponsoren willen we hier nog even heel erg bedanken; Slijterij van der Linden, Restaurant De Soesterduinen, Restaurant Sabrosa, Restaurant Zuyver, Bloemenhandel Cristel de Groot en ook Nivius Theun en Imara bedankt.

We vonden het harstikke leuk om het toernooi te organiseren met alle gezelligheid!!

Voor de foto's moet je zijn ingelogd met je bondsnr, zowel in de app als via de website, AVG regels. Zie de foto's via deze link of in het menu op de website (eerst even inloggen dus anders kom je weer op de homepage).

En aan iedereen…tot volgend jaar!!!

Kimberly, Mandy, Carla, Ingrid en Katja

Nieuwscategorieën

Chantal van Houten 14-07-2021 18:27

Super dat jullie de organisatie op jullie hebben genomen, ziet er heel gezellig uit!

Om te kunnen reageren dien je ingelogd zijn. Inloggen

Vragen?

Telefoon