Verslag Clubkampioenschappen Senioren 2022

28 juni 2022

Met bijna 70 wedstrijden in 1 week was het weer een mooi toernooi.

Spanning onderling bij teamgenoten die het opeens tegen elkaar moesten opnemen. Normaal veel praatjes en nu stil en bloedserieus.

Er waren dan ook mooie prijzen te winnen: mooie bloemen van Cristel de Groot, een feestelijk glaasje van Van der Linden en natuurlijk de hoofdprijzen: dinerbonnen van Soesterduinen en Nostalgia.

Ook een aantal nieuwe leden zoals Yannick Hogebrug en zijn broer Renzo stonden opeens in de finale terwijl zij pas 1 jaar spelen. De verrassing van het toernooi.

De zondag bestond uit sidderende finales waarbij Johannes Gropp en Richard Soetens op 1 dag 3 partijen speelden.

De clubkampioenen van dit jaar zijn (zie foto's, wel eerst inloggen):

Johannes Gropp (HE6, HD6), Richard Soetens (HD6), Pepijn Maas (HE7), Mandy Blom (DE8), Britt Schouten & Romy van Grondelle (DD6), Remco van Donk en Laura Windey (GD6), Roelof Romp met eega Marta Bulgajewska (GD7), Arjan van Straten (HE8) , Gabrielle Verweij met dochter Tess (DD7) en de nieuwkomers Yannick Hogebrug met zijn broer Renzo. (HD7)

Met een nootje en bitterballen werden de wedstrijden na afloop fanatiek geanalyseerd. Veel spannende wedstrijden en enthousiaste deelnemers en daardoor hadden we alleen maar winnaars. 😊 De foto’s spreken voor zich.

We willen iedereen bedanken voor het leuke toernooi en rekenen op een dubbel aantal inschrijvingen volgend jaar het 100-jarig bestaan van de club.

We vonden het leuk om het toernooi te organiseren met alle gezelligheid en gelukkig was het weer fantastisch.

En aan iedereen…tot volgend jaar!!!

Kimberly, Mandy, Carla, Ingrid en Katja

Justus Damman 29-06-2022 19:20

Was heel gezellig en leuke wedstrijden gespeeld!