Verslag haltoernooi Glow in the Dark

03 februari 2023

Op zaterdagavond 28 januari hebben Jorinde en Merel, namens de Jeugd Commissie, met Duncanpage1image32967936 en Jacqueline,
namens de Activiteiten Commissie weer een super geslaagd Glow in the dark toernooi georganiseerd. Het was volle bak, zowel de jeugd als de volwassenen hadden zich massaal aangemeld, hoe leuk is dat!
Omdat LTC Soestdijk dit jaar haar 100-jarig bestaan viert was dit toernooi dan ook meteen de aftrap van het lustrumjaar. En dat werd een feestelijke happening met een gezellige gekleurde cocktail voor de deelnemers bij binnenkomst. Zelfs de rode loper was uitgelegd🙂

page1image32968768Zowel de tennisbanen als het clubhuis waren versierd in neon-stijl, met de blacklight verlichting gaf dit een super gaaf effect.
Iedereen had ook gehoor gegeven aan de oproep om je leukste fluoriseerende outfit aan te trekken. Nicky Schohaus won met haar opvallende pak en pruik de prijs voor leukste outfit. Tes Verweij behaalde de 1ste prijs van poule 1. Zij ontvingen beiden een theaterbon van onze sponsor Spant! in Bussum.

page1image32979168

Voor alle 3 de poules was er een eerste, tweede en derde prijs voor het behaalde aantal games. En dat tennissen was nog best moeilijk zo in het donker.

Gedurende de avond werden er lekkere hapjes geserveerd door Theun en Imara en stonden er planken met lekkers op de bar en tafels.

Duncan speelde voor DJ en dat deed hij niet onverdienstelijk. Ook had hij een groot tv scherm geregeld voor de karaoke; er werd gedanst en gezongen tot in de late uurtjes.

page2image32862608

Al met al dus een super gezellig toernooi!

Sportieve groet, Jacqueline Schouten

P.S.: Wil je weten wat er dit lustrumjaar allemaal wordt georganiseerd? Kijk dan op de website onder menu/activiteiten/lustrum jaaroverzicht of bekijk de tafelflyers in het clubhuis.