Verslag Ladies Night 2019

16 juli 2019

LadiesNight2019!!!

Afgelopen vrijdag 28 Juni was het weer zover: Ladies Night! Het was de vijfde en laatste keer dat de organisatie ervan in handen was van Marcel de Beer en Peter Pottinga. Reden temeer om nog eens extra groots uit te pakken. En dat hebben we gedaan!

Bij binnenkomst kreeg iedereen onze inmiddels beroemde goodiebag boordevol met leuke kadootjes, zoals kortings-/kadobonnen van Slijterij Wijnhandel-Van der Linden, Vaarderhoogt en Livera. Plus de inmiddels niet meer weg te denken “Unstoppables” van Intersport Van Dam. En een mini verstuiver van Mooi, gratis te vullen op de Van Weedestr. 15 met een gratis mini make-over. Natuurlijk ook wederom een leuke bijdrage van Tandheelkundig centrum Beukenlaan: mini-set Oral-b tandpasta, tandenstoker, spiegeltje en O7active oxigen mondspoelmiddel.

De dames waren inmiddels gewend van ons om de avond voorafgaand aan het evenement hun teamkleur door te krijgen. Hiermee konden ze dan tot diep in de nacht proberen te achterhalen bij wie ze in het team zaten. 😊Om lekker verwarring te stichten hebben we die kleur dit jaar niet vooraf bekend gemaakt. Sterker nog de hele teamindeling was vooraf ook voor nog onbekend!

Wat hadden we namelijk bedacht: “We gooien het hele schema op zijn kop!” We starten met de estafette! En de estafette bepaalt op basis van afvalvolgorde in welk team je komt. En dit bepaalt dus ook je teamkleur! Iedereen kreeg van ons bij de uitgang van de estafette een sjaaltje in hun teamkleur en de eerste van het team werd bovendien nog beëdigd als penningmeester en kreeg 50 euro aan pokermunten! Ook kreeg iedereen 2 dobbelstenen in hun teamkleur.

page1image1795552

En daarna kwam pas de uitleg! 😊

De hele avond draaide om het thema Kans! De kans in welke team je komt… De kans op een prijs… De kans dat je met een prijs naar huis gaat, werd al weldra duidelijk was heel groot, let wel, iedereen zou met een prijs naar huis gaan en misschien zelfs wel met meer dan 1. Maar hoe kan je deze prijzen bemachtigen…? Simpel we zouden ze gaan veilen en dus hoe meer pokermunten je had, hoe groter de kans dat je de prijs van jou keuze gewoon zou kunnen kopen!

Welke prijzen waren er allemaal:page2image3804672

Das niet mis! Dus pokermunten verzamelen was de opdracht en de uitdaging! Dat kon je door goed te tennissen, want voor elke gewonnen game kreeg je geld. Ook kon je elke ronde weddenschappen sluiten op wedstrijden uit de andere poule. Dit leverde ook pokermunten op. Bij gelijkspel werd er gedobbeld om de winnaar te bepalen. Iedereen had van de organisatie immers 2 dobbelstenen gekregen dus de winnaar was snel bepaald. 😊

Haitske hielp ons gelukkig weer met allerlei administratieve handelingen. Dat konden we weer heel goed gebruiken!

page2image1833856

En daarnaast kon je je geld verdubbelen in onze multiplyer, namelijk met het spel “Sevens” of ook wel “Craps” genoemd. En dat was nog niet zo eenvoudig 😊

Naast deze challenge om de munten waren er ook nog andere activiteiten. Body Reset Senang was hiervoor als sponsor aanwezig. Sri Kaligis was de hele avond in de weer om onze vrouwen een massage te geven. Hierbij werd van verschillende technieken gebruik gemaakt en werden onze vrouwen verwend, maar niet iedereen kon dit krijgen. Ook hier had je een kans namelijk van 25% op een massage. De dobbelstenen bepaalde hier wederom wie de gelukkige was van het team, die die massage zou krijgen.

page3image3801984

Naast massage hadden we nog een andere sponsoractiviteit, namelijk een rode wijn workshop, mogelijk gemaakt door Slijterij wijnhandel Van der Linden. Astrid, die al eerder ooit voor ons een witte wijn workshop had gegeven, deed ook nu de rode wijn workshop. Per ronde kon een van de deelnemende teams hiermee 100 euro aan pokermunten verdienen. Dus dat was niet alleen leuk en lekker maar ook nog bijzonder spannend!

Vanaf 20.00 uur hadden we een geweldige band geregeld namelijk de band “Prepared!”. Echt een supergave band bestaande uit 3 heren en een dame vocalist uit Utrecht. Zij speelde allerlei covers en goed… echt formidabele band gewoon. Kan je op elke gelegenheid laten komen.😊

Nivius verzorgde de hele avond weer lekkere hapjes en drankjes. We zijn Teun en zijn mannen erg dankbaar voor al hun inzet tijdens onze Ladies Nights!

page3image1819968

Op het einde van de avond werden de prijzen uitgereikt: Britt Schouten won de beker! En de estafette prijs ging naar Ilona Klarenbeek. Zij kreeg een tegoedbon van 10 euro voor het Vaarderhoogt.

Verder hadden we ter ere van ons eigen afscheid na vijf jaar Ladies Nights lekkere champagne voor iedereen. 😊Ook werden wij (Peter Pottinga en Marcel de Beer) nog even in de schijnwerpers gezet met een Soester Knollenbon van Rotery club Baarn-Soest en een lekkere fles wijn van Gabrielle namens LTC Soestdijk!

page3image1819072
De veiling, die volgde, nam wel wat tijd in beslag maar was super geslaagd. Er werd flink geboden op de superprijzen.

Met name voor de Theaterbonnen, de massage tegoedbonnen, de tennislessen en de prijzen van MOOI parfumerie werd met grof geld geboden: 400 – 670 euro!!!

page4image1787040

Maar ook voor de prijzen van Grieks restaurant Nostalgia, Catering de Proef, Bloemenhandel Cristel de Groot en Roma Lingerie en de workshop van Mint&Mimosa werd flink in de Pokermuntenbuidel getast. En ook de prijzen van Slijterij Wijnhandel – Van der Linden, Livera Soest, ’t Soester wandelweekend-Rotery club, Bemer IJssalon, Wereldwinkel Soest, Vlaai&Zo Soest zuid en Deep werden gretig afgenomen. Na de veiling ging de band nog even helemaal los.

In de kleine uurtjes ging iedereen weer naar huis, maar niet zonder een mooie zonnebloem van Cristel de Groot-Bloemenhandel.

Superleuk dat jullie er allemaal weer waren, dames, jullie plezier en enthousiasme is onze motor! Dankjewel! 😊

page4image3802208