Verslag Ladies Night 2020

03 november 2020

Verslag Ladiesnight 2020, 17 juli

Het was spannend, eindelijk was het zo ver. Eerst zou het niet doorgaan door de CORONA (geen bier) en nu was het eerste event na de lockdown! We (Erik, Remco, Hans en Roy) waren al in november begonnen met de voorbereidingen en voorpret. Ook waren we gaan kijken bij de laatste editie van Marcel en Peter, waar we erg van onder de indruk waren. Daar moesten we overheen of helemaal anders! Dat laatste is dankzij Corona prima gelukt. Al onze plannen moesten we wijzigen

Maar het mocht ineens toch weer dus het werd improviseren geblazen tussen de spatschermen…

Gelukkig waren er vele sponsoren die ons met de prijzen hebben geholpen. Mooi, Schneider Electronics, Bistro33, onze LTC Soestdijk trainers met een clinic en het Vaarderhoogt die tevens ook de aankleding van het park heel mooi had verzorgd.

Ondanks de tijdsdruk en de corona maatregelen hebben we toch voor de dames een leuke avond kunnen verzorgen (toch?). In de tropische sfeer van het Vaarderhoogt (dank je Peter) werden de dames ontvangen met een Pimm’s, dus de sfeer kwam er al snel in. Het thema was Ladies Tennis Culinair, dus na elke wedstrijd een culinair hoogstandje van Nivius (was super Imara en Theun).

In het zomers weer werden in twee poules uitdagende wedstrijden gespeeld waarbij ook de dames uit de categorie 5 aan hun trekken kwamen. Na vele potjes tennis waren er prijzen voor de winnaressen. Tussen de potjes tennis was er ook nog een pubquiz waarbij kennis op de eerste plaats kwam. Hierin bleek Nienke de grote smurfin te zijn.

De grote prijs met de nieuwe wisseltrofee ging naar Gwendolyn Verhaegh, gefeliciteerd!

Kijk de foto's op onze website via Foto's in het hoofdmenu

We kijken uit naar volgend jaar.