Verslag Maatjesavond 2018

22 juni 2018

Met 24 deelnemers was het een rustige maatjesavond, ware het niet dat er nu geen pouleverdeling was. Hierdoor ging iedereen tegelijk de baan op en had iedereen tegelijk pauze. Zo was er toch nog een gezellige drukte tijdens het spelen en tussendoor.

Om 19.00 uur gingen de mannen de baan op voor een tennisclinic van onze eigen trainers Erik Zorn en Jeroen Rinkel.  Ze leerden onder andere hoe je het beste de volley aan het net kunt nemen. De 2 wedstrijden daarna kon dat mooi in de praktijk worden gebracht!

Het eerste drankrondje was van de AC en in de eerste pauze na de clinic kreeg iedereen een broodje kroket aangeboden. Ook de heerlijke haring, gesponsord door het Vislokaal in Soest-Zuid, kaas en worst stonden ondertussen op tafel, dus iedereen kon naar harte lust zijn buik vullen en weer krachten op doen voor de wedstrijden.

De organisatie had 2 bierfietsen en een snelheidsmeter geregeld en daar werd dan ook gretig gebruik van gemaakt (gratis bierrrr!!!). Het bierfietsen werd door Duncan gewonnen en bij de snelheidsmeter had Mark de hardste service.

Onze oudste deelnemer Bert (71 jaar) had de 1steprijs bij de wedstrijden, hoe leuk is dat! Prijswinnaar Jan gaf zijn theaterbon van onze trouwe sponsor ’t Spant in Bussum aan degene met de minste punten. Daar was Ronald heel blij mee.

Tom en Tijn van Nivius Horeca namen de horeca taken op zich en dat deden zij prima. Zo kreeg Ran ook nog wat bier bij zijn Korenwijn, ha, ha. Tot in de late uurtjes bleef het nog erg gezellig. Ik zou zeggen: Missie geslaagd!