Verslag Maatjesavond 2019

16 juli 2019

Leef, lach en tennis met je maten!!

Wat was het weer een heerlijke zomeravond; storm en heftige regen waren voorspeld maar bleven uit en zelfs tegen zonsondergang werden de banen opgefleurd door een flauw avondzonnetje.

De “maatjesavond” is zo’n vanzelfsprekendheid die toch elke keer weer bijzonder blijkt te zijn. Een ideale gelegenheid om in contact te komen met hem die je wel steeds ziet op de club, wel van gezicht kent maar niet van naam kent. Je weet wel, hoe heet ie ook al weer? Dat is hij die dat en dat doet of hij is toch bevriend met Karel en Jan?
Na 3 potjes ballen komt het lallen en ken je alle namen weer………Freek, Frank, Tjerk, Alexander, Emiel, Rutger…

Tussentijds nog even een workshop boksen en een wedstrijdje gehurkt van je af meppen en voor wie zich wil ontwikkelen als een heuse Mohamed Ali worden de sportclinics aangeboden.

Voor de dames Karin, Gabi en Jacky en Teun met zijn team niets dan lof over de organisatie van het geheel. Alles klopte weer tot in de puntjes; berichtgeving en planning, de schema’s, de prijzenpot, sponsoren, hapjes en drankjes en bovenal de vrolijkheid en spontaniteit.

Dank daarvoor.

Met de inname van de overheerlijke haring en de zuivere korenwijn krijgt de avond steeds meer kleur, de verhalen worden sterker en het gelach luidruchtiger.

Helaas komt aan al dat leuks weer een einde en met de klok over middernacht gaan deze toptennissers weer huiswaarts.

Allen met de winst van deze mooie ervaring rijker kijken we alweer uit naar volgend jaar.

Klik hier voor de foto's

Er zijn nog geen reacties op nieuwsberichten.
Om te kunnen reageren dien je ingelogd zijn. Inloggen