Verslag openingstoernooi jeugd 24 april 2019

08 april 2019

Op 24 maart heeft de jeugdcommissie een geslaagd openingstoernooi voor de jeugd georganiseerd. Doel was vooral kennismaken met je competitieteam en lekker veel wedstrijdjes te spelen als voorbereiding op de competitie. Het volledige verslag van het openingstoernooi met foto's kun je lezen in de pdf onderaan deze pagina.

Het komend seizoen staan de volgende activiteiten nog op het programma:
31 maart – 8 juni         Kia Tenniskids competitie
23 juni – 30 juni          Open Jeugd Toernooi
26 juni                         Het rood en Oranje event (in de week van het open jeugd toernooi)
6 juli – 14 juli               Jeugd clubkampioenschappen
8 september               Ouder kind toernooi, de opbrengst van dit toernooi gaat naar KWF kankerbestrijding

Voor het jeugdtoernooi zoeken we nog mensen die ons willen helpen. Lijkt het je leuk om mee te denken (voorbereiding) en/of mee te helpen tijdens de toernooiweek laat het ons weten via [email protected]. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Jessica Kimstra (06-83871954) of via [email protected].
Ook voor het ouder kind toernooi op 7 september zijn nog extra handjes welkom. Ook hiervoor graag aanmelden via [email protected]

Tot slot willen we jullie er nog op attent maken dat de kinderen in Groen en Geel weer kunnen deelnemen aan de clubladder. Inschrijven kan via de clubapp. Gewoon doen!

Tot snel weer op en rond de tennisbaan,
De jeugdcommissie (Michelle, Jorinde, Merel, Jitske, Mickey en Jessica)

Verslag Openingstoernooi jeugd 24 april 2019