Verslag Openingstoernooi voor 18+ leden LTC Soestdijk 2022

29 maart 2022

Het was een zonovergoten dag, mooier kun je je niet wensen op je openingstoernooi! Een goed begin van het zomertennisseizoen. Dat maakte dat alle wedstrijden buiten konden worden gespeeld en we weer van het gravel konden proeven. We hadden 28 deelnemers die werden verwelkomt door Jacqueline en Roy met een kopje koffie aangeboden door de AC. Helaas kon Gabrielle door ziekte niet aanwezig zijn.

Met 3 speelrondes van 3 kwartier konden de deelnemers verdeeld over 2 poules de strijd met elkaar aangaan. Er werden zowel Mixed dubbels als Heren en Dames dubbels gespeeld.
Na de eerste ronde kreeg iedereen een lekker kopje groentesoep met stokbrood aangeboden om weer even op kracht te komen voor de volgende wedstrijd.

Om 17.00 uur kwamen de laatste wedstrijden van de baan en werden aansluitend prijzen uitgereikt aan de nummers 1, 2 en 3 van de 2 poules. De winnaars konden kiezen uit wijn, een fleurige bak violen of paaschocolade. Altijd leuk om mee thuis te komen natuurlijk. Na nog even geborreld te hebben werd door Nivius een pastamaaltijd geserveerd. Met onze buik rond, een lekker kleurtje van de vroege zonnestralen en een tevreden gevoel over deze heerlijke dag sloten we rond 19.00 uur af.

De AC heeft nog 5 toernooien gepland staan voor dit jaar. De data vind je in de agenda op de website. Zorg dat je je op tijd inschrijft om zeker te zijn van deelname aan deze super gezellige toernooien.

Klik hier voor de foto's

Nieuwscategorieën

Vragen?