Verslag vrijwilligersavond 2022

04 juli 2022

Afgelopen zaterdag was het zover: de vrijwilligersavond 2022 (Foto's). Terwijl het buiten hoosde zorgden de aanwezige vrijwilligers voor een gezellige en competitieve avond. Naast de talrijk genuttigde drankjes, stond er namelijk ook iets anders op het spel: de eer van beste pubquizzers van LTC Soestdijk!

De deelnemende teams, de mattenkloppers, de kale poezen (Google op naaktkat en niet op het woord zelf), Gwen en de drie J’s en Pils, waren gevuld met de verschillende commissies die onze club rijk is. In zes rondes werden de vrijwilligers getest op hun kennis over reclametunes, films, muziek, maar uiteraard ook tennis. Uiteindelijk was het een spannende strijd tussen Pils en de kale poezen, die werd beslist door slechts het minieme verschil van 1 punt. Maar er kan er maar één de beste zijn: de kale poezen (bestaande uit de activiteiten commissieleden Duncan, Gabrielle, Jacqueline, Roy en Remco). Gefeliciteerd heren en dames!

Graag wil ik ook nog even via deze weg alle vrijwilligers bedanken voor hun tomeloze inzet de afgelopen jaren. Laat ik duidelijk zijn: zonder jullie draait de club niet, dus enorm bedankt.

Uiteraard zijn wij als club altijd op zoek naar nieuwe vrijwilligers die onze commissies kunnen versterken. Heb je een specifieke commissie in gedachte, neem vooral even direct contact met hen op (mailadressen staan op de website). Wil je je steentje bijdragen, maar weet je niet zo goed hoe, mail dan vooral even naar [email protected], dan bespreken we het onder een kop koffie of een borrel.