Vrijwilligers gezocht voor met name de najaarscompetitie

03 februari 2023

Gewaardeerde leden,

Wij zijn op zoek naar jou! Wij zijn op zoek naar vrijwilligers die zich in willen zetten voor de club, meer specifiek voor de sponsorcommissie en de najaarscompetitie commissie.

Heb je een aardig netwerk binnen Soest, of wil je met vol enthousiasme dit netwerk gaan creƫren, dan is de sponsorcommissie misschien wel iets voor jou!

Heb je organiserend talent en lijkt het je leuk om actief bij de competitie betrokken te worden? We zoeken iemand die het leuk lijkt om de najaarscompetitie te organiseren. We hebben op dit moment nog twee super vrijwilligers die het de afgelopen jaren hebben gedaan en zij kunnen jullie helpen met een laagdrempelige overdracht.

Heb je het idee dat dit mogelijk wel iets voor je is, neem dan vooral even contact op via [email protected], dan drinken we een kop koffie/thee of een glas wijn/bier en bespreken we of het daadwerkelijk iets voor je is.