LTC Soestdijk Clubkampioenschappen

Buitenbanen (Baan 1, Baan 2, Baan 3, Baan 6, Baan 4, Baan 7, Baan 5, Baan 8)
3-7-2021 09:00 - 11-7-2021 20:00

Beste LTC’ers,

Heb je het ook zo gemist, het gezelligste tennistoernooi van het jaar?
Dan hebben we goed nieuws voor je, want van 5 tm 11 juli a.s. organiseren we de LTC Soestdijk Clubkampioenschappen Editie 2021!* Doe nú mee en ervaar die unieke sfeer waar dit gezellige toernooi al jaren om bekend staat!

In deze tijd hebben we natuurlijk allemaal zin in een paar dagen feest en dus hebben we als thema de jaren 80 bedacht. Lekker swingen op de muziek van de 80e jaren en weer genieten van fluoriserende mode en natuurlijk de lekkere hapjes van Theun en Imara.

Dus haal je meest kleurrijke tenniskleding uit de kast en schrijf je snel in. Pak deze kans om in topvorm te komen, de corona kilo’s eraf te spelen en jezelf klaar te stomen voor de toernooien die er volgen. En dat in een jaren 80 ambiance...wat wil je nog meer?

Natuurlijk zullen we wel een slag om de arm moeten houden en de ontwikkelingen rondom de corona-beperkingen moeten afwachten. We houden jullie de komende periode vanzelfsprekend hiervan op de hoogte. Maar wij gaan er nu gewoon vanuit dat het doorgaat!

Schrijf je daarom uiterlijk 27 juni a.s. in via www.toernooi.nl “LTC Soestdijk Clubkampioenschappen”. De kosten bedragen slechts € 7,50 per onderdeel.

Blok nú alvast de week van de Clubkampioenschappen in je agenda en verheug je de komende weken op een super gezellig toernooi. We zien jou toch zeker ook 5 juli? Graag tot dan!

Met vriendelijke groetjes,

Katja van Boeijen, Carla van Looveren, Kimberley Anneveldt, Mandy Ninaber en Ingrid van de Giessen.

*bij veel inschrijvingen houden we mogelijkheid open om in het weekend van 3-4 juli te starten