KNLTB ClubApp & Mijn Club

In mei 2018 is er een uitnodinginsmail verstuurd om de ClubApp te downloaden zodat u ook al het nieuws via de app kunt lezen en andere info zoals de agenda inzien, competitie bijhouden en uitslag invoeren. Als u inlogt (hieronder beschreven hoe) worden uw gegevens direct in de ClubApp ingeladen zodat u ook uw ranking en competitiegegevens direct kunt inzien.

In 2018 heeft  LTC Soestdijk het communicatieplatform KNLTB.Club in gebruik. Hierbij hoort een ClubApp (website voor mobiel) en ook "Mijn Club" (rechtsboven op de website voor desktop) functionaliteit. Hiermee kan je je eigen gegevens up to date houden, foto voor op je pasje aanpassen, maar ook nieuws volgen via de KNLTB ClubApp.

In de afbeelding hieronder staan de stappen om de KNLTB ClubApp te downloaden. Daaronder staat de instructie om een wachtwoord op te vragen. Dit is tevens geldig voor de "Mijn Club" omgeving op de website. In de loop der tijd komt meer nieuwe functionaliteit beschikbaar. Hierin is ook de actuele baanbezetting te zien.

Downloaden KNLTB ClubApp

Download de KNLTB ClubApp via de onderstaande buttons.

Wachtwoord KNLTB ClubApp & Mijn Club op de website

Om te kunnen inloggen moet je je bondsnummer weten. Dit is het nummer rechts onder op je tennispasje (8-cijferig).

Met je bondsnummer kan je via de optie wachtwoord vergeten je wachtwoord aanmaken of via de uitnodigingsmail. Je hoeft dat maar eenmalig te doen. Wel handig om je wachtwoord voor de volgende keer te onthouden.

Laat je niet verwarren door de teksten over bardienstplanning. Wij kennen het systeem van bardienstschema's niet bij LTC Soestdijk.

Voor vragen kunt u een mail sturen naar [email protected]